Att förstå kundupplevelsen och empati som redskap till ett kreativt skapande

Välkommen på vårt frukostseminarium den 21 november där Esattos Johan Sjöström kommer att prata om hur man som individ på ett företag bidrar till kundens sammanlagda upplevelse av företaget, och hur empati och sårbarhet kan skapa en bättre kontakt med kunden.

Alla medarbetare i ett företag bidrar direkt eller indirekt till vilken upplevelse som skapas hos våra kunder. Kunden möter företaget på massa olika sätt, allt ifrån en tidningsannons, ett telefonsamtal, via olika digitala gränssnitt, till möten med enskilda individer eller en större grupp. Alla dessa kontaktytor finns med i kundens sammanlagda upplevelse.

Det innebär att när vi som företag designar och producerar lösningar för en kund kommer vi att påverka den sammanlagda upplevelsen. Hur kan vi då förstå vilken kundupplevelse vi som individer bidrar med? Och hur kan empatisk förmåga och sårbarhet skapa förutsättningar för bättre känslomässig kontakt med våra kunder och medarbetare?

När? Torsdagen den 21 november 8.00 - 8.45 (frukost från 7.40)
Var? Esattos Stockholmskontor, Drottninggatan 94, 5 tr.

 

Bjud gärna med en kollega, se bara till att hon eller han också anmäler sig nedan. 

Vi hoppas vi ses!

 

Har du frågor, eller vill veta mer innan du anmäler dig, kontakta Kristin Johansson.