Custellence - Från insikt till handling

Custellence är ett verktyg för att samla kundinsikter, bygga kundresor och driva det kundcentrerade arbetet i er organisation. Tjänsten är molnbaserad och har stor flexibilitet för att hantera många kundresor med olika behov och syften.

Vi arbetar i små, kreativa team med affärsutveckling, tjänstedesign och teknikutveckling. Custellence har blivit en naturlig del i vårt arbete och vi har funnit att vi blivit både snabbare och mera kreativa när vi bygger och handhar kundresor och kundinsikter. Framförallt så hjälper det oss att hålla liv i det kundcentrerade arbetet i partnerskapet med våra kunder. Kundresan blir inte bara en jättefin men inaktuell utskrift på väggen.

”Vi behöver se bortom Customer Journey Maps och Service Design Blueprints, som saker vi levererar. Det är snarare en process vi startar, modererar och ger råd kring. Custellence möjliggör ett friare förhållningssätt till designprocessen som vi på Esatto gillar och Custellence planer framöver rimmar väldigt bra med hur vi ser på framtiden”  säger Johan Sjöström, Digital affärsutvecklare på Esatto

 

 

”Esatto har en intressant profil med en kombination av affärsutveckling och fokus på kundupplevelsen. De har också ett djupt tekniskt kunnande vilket gör dem till en lite ny typ av partner för Custellence. Jag tror att partnerskapet kommer att bredda användandet av Custellence ute hos kunderna och ser fram emot många spännande samarbeten med Esatto framöver" säger Daniel Ewerman, VD på Custellence

 

Esatto håller workshops och utbildningar i Custellence. Kontakta oss om du vill veta mer!


Johan Sjöström, Affärsutvecklare johan.sjostrom@esatto.se, +46 730 70 08 31, LinkedIn
  • Episerver – konkurrensfördel
  • Vi satsar på sociala medier med Dingle
  • Custellence - Från insikt till handling
  • Episerver Premium Partner