Esatto webinar blir nu ännu bättre. Välkommen till Esatto Talks 2021.

Under 2020 ville vi på Esatto bli bättre på att dela vår kunskap. Vi bjöd därför in till sju webinars som vi tror har skapat värde eftersom över 500 personer har lyssnat och diskuterat intressanta ämnen tillsammans med oss. Under 2021 vill vi fortsätta skapa värde, därför ökar vi kunskapsväxeln och öppnar upp för ett helt nytt koncept - Esatto Talks.

Vad innebär Esatto Talks?
Under året kommer vi bjuda in till digitala föreläsningar, samtal och diskussioner inom olika ämnen med en gemensam nämnare: framåtrörelse. Framtiden är oviss men vi tror att vi människor tillsammans kan känna oss lite mer säkra, lite mer kloka, lite med modiga om vi tar oss framåt tillsammans.

Se några av årets första Talks nedan.

Vill du inte missa något?

Vi fyller löpande på med kommande Talks. Lämna din mailadress här så skickar vi en påminnelse när det närmar sig.

Några av kommande Talks och talare

Februari: Gör du verkligen lösningar på användares problem i ditt arbete med UX?

Vi pratar om hur man arbetar med UX som ett verktyg att knyta samman användarnytta, teknik och din digitala affär. Talare? Andreas Olsson som sitter i ledningsgruppen för UX-programmet på Nackademin och är Lead UX Designer på Esatto.

Mars: VVV (Villa, Volvo, Vovve)
Vad händer när dina två största köp i livet, bil och bostad, ska göras helt digitalt? Eller kommer det vara så? Marcus Malmberg, Digital affärsutvecklare på Bilbolaget och Mattias Berggren, VD på expansiva Hoome Mäkleri pratar om vad som händer i branschen digitalt och siar om framtiden. Modererar gör Esattos Fredric Hildebrand. Anmäl dig här

Mars: Har ditt företag dold potential?
Du kan utveckla tjänster, produkter eller hitta helt nya möjligheter att göra affärer genom att arbeta med innovation på rätt sätt. Men hur? Mattias Axelson, doktor i företagsekonomi och forskare vid Handelshögskolan ger värdefulla tips samtidigt som Esattos digitala strateg Mats Björk (och tillika podd-ninja på Killander & Björk) för samtal med spännande gäster (som för tillfället är hemliga).

Mars: Hur arbetar man egentligen med Inbound marketing och varför är det viktigt att sälj och marknad jobbar integrerat?
Christoffer Levak, tidigare Marketing and Business Development Manager på Coca-Cola Europena Partners (nu mer Learning & Development Manager) berättar om hur de med ny (och rätt) strategi lyckades öka omsättningen långt över det genomsnitttliga.

Pay it forward?

Har du något som andra borde veta eller förstå som påverkar framtiden? Då vill vi gärna dela vårt nätverk med dig! Kontakta Emelie Sundqvist för att prata mer om hur vi kan skapa värde ihop.