Webinar: Har du koll på din kundresa? Du kanske måste tänka om.

Studier visar att många företag anser sig ha en bra kundupplevelse, men det är få kunder som håller med. Varför? Ett misstag många gör är att skapa förståelse och insikt för en process snarare än en upplevelse. Vågar du ta reda på om du är en av dem?

Vilken kunskap får du med dig?
Johan Sjöström, strateg på Esatto och kursledare inom CX på Resumé och Dagens Industri, tillsammans med Jerker Knape, Service Designer & Business Developer på Custellence kommer att prata om vikten att förstå det upplevda hos kunden och varför det gör stor skillnad på din verksamhets affär och varumärke. Du får även konkreta tips på hur du taktiskt kan arbeta med en kundresekarta till det mer strategiska i en roadmap eller varumärkesfråga.

Vem riktar sig webinaret till?
Till dig som arbetar med kundupplevelse eller är nyfiken och vill börja.

Talare:
Johan Sjöström, strateg på Esatto och kursledare inom CX på Resumé och Dagens Industri
Jerker Knape, Service Designer & Business Developer på Custellence

Datum och tid: 17 november 14:00-15:00

Här kan du titta på webinaret ------>

Vill du grotta ner dig ännu mer i frågor och funderingar relaterade till kundresan i din egen verksamhet? De tio första personerna som anmäler sitt intresse efter webinaret får en timmes rådgivning där Johan och Jerker fokuserar helt på er. Kanske vill du förstå hur ni kan förbättra delar i er kundresa, eller hur ni kan optimera verktyg och arbetssätt? Hur du ska gå tillväga berättar vi mer om under webinaret.

Undrar du något kring webinaret? Hör av dig till Sofia.